Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2010 16:14 - Раздвижване
Автор: letibezopasno Категория: Спорт   
Прочетен: 1934 Коментари: 0 Гласове:
0



 Отдавна не бях писал,  но два повода ме накараха да драсна няколко реда.
1-во това е раздвижването по повод въвеждането на някакъв ред в това, кой може да се занимава с обучение на парапланеристи. Повече можете да прочетете тук:
http://forum.skynomad.net/viewtopic.php?t=4183  

Приветствам БЪЛГАРСКИ НАЦИОНАЛЕН АЕРОКЛУБ, Българската федерация по въздушни спортове, за положените усилия да създадат този документ:
http://paragliding.bg/sites/default/files/pgrules-bg.pdf

Поемам ангажимента да закрия този блог, когато видя, че заложените правила се спазват.

2-рия повод е моят любим психопат Радо от Ямбол, които не пропуска да ми пише.
В последното си писмо, той ме упреква, че отдавна не съм писал и се притеснява да не ми се е случило нещо лошо.
Е, Радо ще трябва да те разочаровам.
Нямам време да списвам този блог, защото това лято се бриветирах PPL(A) и основното, с което се занимавам в свободното си време е да летя, а не да се занимавам с малоумници като теб.
Но ти не се притеснявай, аз няма да спра докато небето не се изчисти от медицински случай като теб, и не те диспансеризират там, където ти е мястото в – ПСИХИАТРИЯТА !





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: letibezopasno
Категория: Спорт
Прочетен: 97822
Постинги: 10
Коментари: 36
Гласове: 64
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930